Conditii de calatorie

REGULI DE TRANSPORT IMPUSE DE SOCIETATEA NOASTRĂ :

 

1. CĂLĂTORUL ARE OBLIGAȚIA SĂ CEARĂ BILETUL SAU BONUL FISCAL ȘI SĂ-L PASTREZE PE TOATĂ DURATA CĂLĂTORIEI.

*  În cazul în care veți fi opriți la un control de rutină și veți fi identificați fără bilet veți fi nevoit să mai achitați o dată contravaloarea biletului sau chiar riscați debarcarea din mijlocul de transport.

2 .VA RUGAM SA NU VA LASATI LUCRURILE DE VALOARE IN BAGAJELE AFLATE IN CALA DE BAGAJE ȘI SĂ LE PĂSTRAȚI ASUPRA DUMNEAVOASTRĂ!!!

  • Transportatorul nu raspunde pentru bagajele pasagerului, atat cele de cale cat si bagajele de mana. Orice reclamatie privind pierderea bagajelor rugam respectuos pasageri sa le indrepte catre autoritatile competente intrucat firma CDI transport Intern si International nu isi asuma raspunderea pentru bagajele pierdute, ratacite, deteriorate etc.

  • Transportatorul nu este responsabil in cazul pierderii, furtului sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere, aparatura electronica….etc), aflate in portbagajul vehiculului sau in bagajul de mana al pasagerilor. Deteriorarea unor bunuri in cazul unor accidente de circulatie in care este implicat mijlocul de transport, este suportata de societatea de asigurare la care transportatorul detine polite de asigurare.

PENTRU A FI SIGUR DE INTEGRITATEA BAGAJULUI VĂ SUGERĂM SĂ-L ETICHETAȚI ASTFEL ÎNCÂT SĂ NU EXISTE CONFUZII ÎN STABILIREA PROPRIETARULUI BAGAJULUI.

3. SOCIETATEA NOASTRĂ NU FACE REZERVĂRI!!! DACĂ DORIȚI SĂ AVEȚI LOC VĂ SUGERĂM SĂ FIȚI CU CEL PUȚIN 30 DE MINUTE MAI DEVREME ÎN LOCALITĂȚILE UNDE AVEM AUTOGĂRI (ORADEA, TIMIȘOARA, BAIA MARE, TÂRGU MUREȘ, CLUJ NAPOCA, DEVA, ZALĂU) RESPECTIV 15 MINUTE IN LOCALITĂȚILE UNDE MAȘINA NU STAȚIONEAZĂ ( ARAD, SATU MARE, CAREI, ȘTEI, BEIUȘ ) 

PENTRU STAȚIILE AFLATE PE TRASEU VĂ RUGĂM SĂ NE SUNAȚI PENTRU A ANUNȚA SOFERUL SĂ VĂ IA DE PE TRASEU. VĂ RECOMANDĂM SĂ NE SUNAȚI ÎN ZIUA ÎN CARE DORIȚI SĂ CIRCULAȚI.

 

 * Prin cursele sale, societatea noastra a creat nişte legături pentru clienţii care doresc sa circule pe distanţă mai lungă. Astfel în momentul în care clientul urcă în microbuz, îi spune şoferului unde vrea să ajungă, şoferul îi face rezervare pe microbuzul de legătura şi totodată i se aplică o reducere de preţ.

 

Exemplu curse cu legătură: Timişoara – Satu Mare - Baia Mare şi retur;  Arad – Satu Mare – Baia Mare şi retur ; Deva – Oradea – Satu Mare – Baia Mare şi retur; Timişoara – Cluj Napoca – Târgu Mureş şi retur; Arad – Cluj Napoca – Târgu Mureş şi retur etc.

 

4. ÎN MAȘINILE SOCIETĂȚII NOASTRE ESTE OBLIGATORIE PURTAREA CENTURILOR DE SIGURANȚĂ !

 

5. ÎN MAȘINILE SOCIETĂȚII NOASTRE ESTE INTERZIS CONSUMUL DE ALIMENTE SI BĂUTURILOR ALCOOLICE.

*Vă rugăm să ajutați la întreținerea curățeniei (nu vă lipiți guma de mestecat pe scaune, nu vă lăsați sticlele goale, ambalaje etc)

 

6. ÎN CAZUL ÎN CARE AVEȚI NEVOIE LA TOALETĂ SAU AVEȚI SENZAȚIA CĂ VI-E RĂU , VĂ RUGĂM SĂ ANUNȚAȚI DE ÎNDATĂ ȘOFERUL PENTRU A GĂSI O SOLUȚIE PENTRU PROBLEMA DUMNEAVOASTRĂ.

 

7. AVEM DREPTUL SĂ NE SELECTĂM CLIENTELA.

8. PE MIJLOACELE DE TRANSPORT ALE SOCIETATII ESTE INTERZIS TRANSPORTUL DE ANIMALE IN SALON 

*In conditiile in care detineti cusca de transport impreuna cu acte de identificare ale animalului (carnet sanatate) acesta poate fi transportat in cala de bagaje in limina spatiului existent, prioritate avand bagajele calatorilor.

9.  Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment tarifele, statiile sau orarele de circulatie fara nici un preaviz, tiparirea rezervarii sau posesia biletului presupune implicit acceptarea prezentelor “Conditii Generale de Transport” de catre calator. Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul şi bagajele sale într-un termen rezonabil. Orele indicate pe bilet, în orare şi în alte documente nu sunt garantate şi nu fac parte din contractul de transport. Transportatorul poate să-şi substituie alţi transportatori sau să utilizeze alte autocare decât cele prevăzute, fără preaviz. Orarele sunt susceptibile de modificare fără preaviz. Transportatorul nu este răspunzător pentru erorile sau omisiunile din orare care nu sunt controlate de acesta. Transportatorul nu îşi asumă nicio răspundere pentru cursele în conexiune si nu isi asuma nicio responsabilitate pentru intarzierile curselor si/sau pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de pe sosele. De asemenea transportatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere in situatia in care cursele sunt deviate de la traseul inscris in graficele de circulatie de catre organele de politie sau pentru stationarile prelungite ordonate de orice institutii abilitate ale statului.De asemena transportatorul nu va suporta niciun fel de pagube referitoare la pierderea curselor de avion, pierderea curselor de tren sau altor curse rutiere de calatori (contravaloarea biletelor de calatorie si orice alte prejudicii subsecvente datorate neajungerii la destinatie s.a.), in conditiile in care  acesta respecta legislatia privind inlocuirea autovehiculului in termen de 3 ore in transportul judetean, 5 ore in transportul interjudetean si 16 ore in transportul international , socotite de la ora producerii defectiunii.In consecinta se recomanda calatorilor, aflati in asemenea situatii, sa ia foarte serios in calcul aceste intevale orare la stabilirea orei pentru care isi rezerva aceste bilete.    (2) Transportatorul nu poate fi raspunzator pentru intarzieri fata de graficul de transport, in conditiile unor evenimente de pe traseu (accidente, trecere cu bacul, santiere, deviere sau restrictionare trafic…etc) sau miscorarii vitezei medii de circulatie, ca efect al aglomerarii tronsoanelor de drum…etc.